Beter schrijven kun je leren

Ik ben ervan overtuigd dat bijna iedereen met schrijfambities het in zich heeft om beter te leren schrijven.  Net zoals alle vaardigheden kun je je schrijfkwaliteiten ontwikkelen met studie, oefening en een helpende hand hier en daar. Dit kost natuurlijk tijd en moeite.
Voor mij geldt dat ook. Als ik mijn creatieve schrijfwerk van een paar jaar geleden vergelijk met dat van nu, heeft er beslist een ontwikkeling plaatsgevonden. Die komt niet uit de lucht vallen, daar heb ik energie in gestoken.
Ik wil graag met jullie delen wat ik geleerd heb over creatief schrijven en heb daar vandaag een plek voor aangemaakt op de informatiesite Plazilla. Mijn eerste artikel: vier impopulaire manieren om veel beter te schrijven.

Ik ben heel benieuwd of je er wat aan hebt, laat het me weten! 🙂

3 Reacties op “Beter schrijven kun je leren

  1. Volgens mij mag het allebei 

  2. Martin van Borselaer

    Interessant! Ik ben benieuwd naar de rest!!

    Sent from my iPhone

  3. Martin van Borselaer

    Kun of kan? Waarom kan kun? weet jij vast wel 🙂 Ik weet het niet.

    Sent from my iPhone

Plaats een reactie